Vrácení a reklamace zboží

Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. 

Postup vratky:

  1. Vyplňte a vytiskněte si formulář pro VRATKOVÝ FORMULÁŘ  s informacemi o vraceném zboží
  2. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář (viz bod 1)
  3. Balík odešlete na adresu:

    Klára Vacková
    Tyršova 329
    Rosice
    66501

  4. Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet

Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.

Postup reklamace:

  1. Napište nám na email na fyziotouch@email.cz, případně zavolejte na tel. 604755290, kde probereme možnosti reklamace. Domluvíme se s vámi, jak postupovat a a vyřešit reklamaci, co nejrychleji.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
  3. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.